Naujoji MultiJet₃ variklių karta siūlo net keturis, skirtingos galios variklius, skirtus atlikti bet kokiai misijai. Naujieji varikliai dar lengvesni, taip pat užtikrina dar tylesnį veikimą bei mažesnes kuro sąnaudas. Naujasis Ducato komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 9 greičių automatine pavarų dėže, kuri užtikrina didesnį sukimo momentą ir našumą.
Variklio darbinis tūris: 2 184 cm3 |
Cilindrų skaičius: 4 eilėje |
Kuro sistema: Dyzelinas, “MultiJet3 Common Rail ” su elektroniniu valdymu bei turbina ir tarpiniu oro aušintuvu |
Pavarų dėžė: 6 greičių mechaninė pavarų dėžė |
Galia: 88 kw (120 AG) esant 3.500 rpm |
Sukimo momentas: 320 Nm esant 1.400 rpm |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas: Euro 6d-final |
Variklio darbinis tūris: 2 184 cm3 |
Cilindrų skaičius: 4 eilėje |
Kuro sistema: Dyzelinas, “MultiJet3 Common Rail ” su elektroniniu valdymu bei turbina ir tarpiniu oro aušintuvu |
Pavarų dėžė: 6 greičių mechaninė pavarų dėžė arba 9 greičių automatinė pavarų dėžė |
Galia: 103 kw (140 AG) esant 3.500 rpm |
Sukimo momentas: 350 Nm esant 1.400 rpm (arba 380 Nm esant 1.400 rpm su 9 greičių automatine pavarų dėže) |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas: Euro 6d-final |
Variklio darbinis tūris: 2 184 cm3 |
Cilindrų skaičius: 4 eilėje |
Kuro sistema: Dyzelinas, “MultiJet3 Common Rail ” su elektroniniu valdymu bei turbina ir tarpiniu oro aušintuvu |
Pavarų dėžė: 6 greičių mechaninė pavarų dėžė arba 9 greičių automatinė pavarų dėžė |
Galia: 130 kw (180 AG) esant 3.500 rpm |
Sukimo momentas: 380 Nm esant 1.500 rpm (arba 450 Nm esant 1.500 rpm su 9 greičių automatine pavarų dėže) |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas: Euro 6d-final |