50 kWh
Su standartiniu akumuliatoriumi galima pasiekti iki 130 km/val. greitį ir iš karto – 260 Nm sukimo momentą. 50 kWh akumuliatorius užtikrina iki 230 km* nuvažiuojamą atstumą.
*pagal WLTP bandymų procedūrą, mišriame maršrute.
Scudo Multijet₃ – siūlomi 4 moderniausi Naujojo „Scudo“ vidaus degimo variklių pasirinkimai, kurie išsiskiria efektyvumu ir eksploatacinėmis savybėmis.
Darbinis tūris: 1560 cm3;
Cilindrų skaičius, išdėstymas: 4, vienoje linijoje;
Degalų sistema: elektroniniu būdu valdoma „Common Rail Multijet₃“ tiesioginio įpurškimo su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu;
Galia ir sukimo momentas: 102 AG (75 kW) / 3750 sūk./min. 270 Nm / 1750 sūk./min.;
Emisijų standartas: Euro 6D-Final;
Variklio sankaba ir pavarų dėžė: sausojo tipo plokštelinė sankaba su hidrauliniu atjungimo įtaisu;
Mechaninė 6+R.
Darbinis tūris: 1560 cm3;
Cilindrų skaičius, išdėstymas: 4, vienoje linijoje;
Degalų sistema: elektroniniu būdu valdoma „Common Rail Multijet₃“ tiesioginio įpurškimo su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu;
Galia ir sukimo momentas: 120 AG (88 kW) / 3750 sūk./min. 300 Nm / 1750 sūk./min.;
Emisijų standartas: Euro 6D-Final;
Variklio sankaba ir pavarų dėžė: sausojo tipo plokštelinė sankaba su hidrauliniu atjungimo įtaisu;
Mechaninė 6+R.
Darbinis tūris: 1997 cm3;
Cilindrų skaičius, išdėstymas: 4, vienoje linijoje;
Degalų sistema: elektroniniu būdu valdoma „Common Rail Multijet₃“ tiesioginio įpurškimo su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu;
Galia ir sukimo momentas: 145 AG (106 kW) / 3750 sūk./min 340 Nm / 1750 sūk./min.;
Emisijų standartas: Euro 6D-Final;
Variklio sankaba ir pavarų dėžė: sausojo tipo plokštelinė sankaba su hidrauliniu atjungimo įtaisu;
Mechaninė 6+R.
Darbinis tūris: 1997 cm3;
Cilindrų skaičius, išdėstymas: 4, vienoje linijoje;
Degalų sistema: elektroniniu būdu valdoma „Common Rail Multijet₃“ tiesioginio įpurškimo su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu;
Galia ir sukimo momentas: 145 AG (106 kW) / 3750 sūk./min 370 Nm / 1750 sūk./min.;
Emisijų standartas: Euro 6D-Final;
Variklio sankaba ir pavarų dėžė: sukimo momento keitiklis su elektronine elektro-hidrauline valdymo sistema;
Automatinė 8+R.
Darbinis tūris: 1997 cm3;
Cilindrų skaičius, išdėstymas: 4, vienoje linijoje;
Degalų sistema: elektroniniu būdu valdoma „Common Rail Multijet₃“ tiesioginio įpurškimo su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu;
Galia ir sukimo momentas: 177 AG (130 kW) / 3750 sūk./min 400 Nm / 1750 sūk./min.;
Emisijų standartas: Euro 6D-Final;
Variklio sankaba ir pavarų dėžė: sukimo momento keitiklis su elektronine elektro-hidrauline valdymo sistema;
Automatinė 8+R.
Naujasis „E-Scudo“ užtikrina plačiausią variklių pasirinkimą D-LCV (lengvųjų komercinių automobilių) rinkoje: nuvažiuojamas atstumas siekia net iki 330 km*, maksimalus greitis 130 km/val., sumažinta įkrovimo trukmė ir jokių CO2 teršalų.
*pagal WLTP bandymų procedūrą su 75 kWh talpos akumuliatoriumi.
Su standartiniu akumuliatoriumi galima pasiekti iki 130 km/val. greitį ir iš karto – 260 Nm sukimo momentą. 50 kWh akumuliatorius užtikrina iki 230 km* nuvažiuojamą atstumą.
*pagal WLTP bandymų procedūrą, mišriame maršrute.
75 kWh Maksimalus greitis ir sukimo momentas tokie patys, o nuvažiuojamas atstumas išauga net iki 330 km* ribos.
* pagal WLTP bandymų procedūrą, mišriame maršrute.
Naujajame „Fiat Professional Scudo“ galima pasikliauti akumuliatoriaus įkrovimo sprendimų ekosistema , kurioje yra standartinis sprendimas su pateikiamu kabeliu arba, užsakius, sienine dėžute greitam įkrovimui.
Naujajame „Fiat Professional Scudo“ galima pasikliauti akumuliatoriaus įkrovimo sprendimų ekosistema, kurioje yra standartinis sprendimas su pateikiamu kabeliu arba, užsakius, sienine dėžute greitam įkrovimui.
Naujajame „Fiat Professional Scudo“ galima pasikliauti akumuliatoriaus įkrovimo sprendimų ekosistema, kurioje yra standartinis sprendimas su pateikiamu kabeliu arba, užsakius, sienine dėžute greitam įkrovimui.
Naujajame „Fiat Professional Scudo“ galima pasikliauti akumuliatoriaus įkrovimo sprendimų ekosistema, kurioje yra standartinis sprendimas su pateikiamu kabeliu arba, užsakius, sienine dėžute greitam įkrovimui.
Naujajame „Fiat Professional Scudo“ galima pasikliauti akumuliatoriaus įkrovimo sprendimų ekosistema, kurioje yra standartinis sprendimas su pateikiamu kabeliu arba, užsakius, sienine dėžute greitam įkrovimui.